Ga naar hoofdinhoud

Referenten geregeld in één klik

  • Alles in één overzicht
  • Medewerkers zelf uren laten boeken
  • Creēer in een handomdraai werkschema’s

Tijd is een kostbaar geschenk

Door repetitieve taken zoals het registreren van gewerkte uren en het verwerken van lonen te automatiseren, helpen we u de efficiëntie binnen uw organisatie aanzienlijk te verhogen. De maximale precisie en optimale gebruiksvriendelijkheid van onze oplossingen laten u toe te focussen op wat écht belangrijk is: uw medewerkers!

Zie de mogelijkheden van Astrow Web

Dashboard

Beheer via PC

Verschillende toegangniveau's

Zie wie er aanwezig is

Laat medewerkers zelf uren boeken

Werk makkelijk vanaf je mobiel

U regelt het met Astrow Web

Personeelsbeheer

Met Astrow Web beschikt u over alle HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.

Gebruikersrechten

De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.

Werkschema's

Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.

Rapportages

Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.

Deze bedrijven kiezen voor Astrow Web tijdregistratie

Features

Tot wel 5 weekprogramma´s

In de gebruiksvriendelijke wizard selecteert u eenvoudig tot wel 5 weekprogramma´s (werkuren, overuren en pauzes).

Vereenvoudig uw taken

Bewaar, print en exporteer resultaten. Definieer rapporten m.b.t. afwezigheden, anomalieën en uitbetalingen.

Dasboard

Overzichtelijk dasboard met dagelijkse taken en meldingen.

Team manager tool

Dashboard waarin dagelijkse handelingen door de manager uitgevoerd kunnen worden o.a. het beheer en wijzig boekingen en afwezigheden.

Rapporten

In een handomdraai inzicht door middel van rapporten

Aanwezigheidstableu

Overzichtelijk dashboard met dagelijkse taken en meldingen

All-IN-ONE pakket

Geen installaties of andere voorbereidingen. Alles wordt voor u geïnstalleerd.

Geïntegreerde tijdskaart

Het weekoverzicht informeert uw medewerkers over hun boeking voor de huidige week. Voor nog meer duidelijkheid worden ontbrekende boekingen rood omkaderd.

Wilt u ook slimmer werken?

Wilt u meer weten over de oplossingen die wij bieden over tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, employee self service of toegangscontrole? Aarzel dan niet en plan een afspraak.

Stuur ons een e-mail en u heeft binnen 48 uur antwoord

Back To Top