Module Bezoekersregistratie
De module bezoekersregistratie biedt bedrijven en organisaties de mogelijkheid om bezoekers te registreren bij hun locatie. In tegenstelling tot traditionele bezoekersregistratiesoftware integreert de module bezoekersregistratie, evacuatieprocessen en toegangscontrole in één enkel systeem. Dit biedt verschillende voordelen in termen van veiligheid en gebruikersgemak.
Nadat de bezoeker zich op de terminal geregistreerd heeft, wordt hij opgenomen in de PIP, van waaruit een evacuatielijst geactiveerd kan worden in gevallen van nood. Dit verhoogt de algemene veiligheid aanzienlijk, en helpt u uw verantwoordelijkheidszin naar uw zakenpartners toe duidelijk te maken.
Features bezoekers registratie
Goed overzicht van de aanwezige bezoekers
Eenvoudige registratie van bezoekers en zakenpartners
Notificaties (e-mail, sms) informeren u zodra een bezoeker heeft aangemeld.
PIP-integratie voor vlotte evacuatie in noodgevallen
Zie de mogelijkheden van Astrow Web
Wij werken onder andere samen met
U regelt het met Astrow Web
Personeelsbeheer
Met Astrow Web beschikt u over alle relevante HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.
Gebruikersrechten
De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.
Werkschema's
Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.
Rapportages
Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.
Meer dan 1.000 organisaties werken al met Astrow Web tijdregistratie
Waaronder deze 4 organisaties. En daar zijn wij trots op!