Ga naar hoofdinhoud

Aanwezigheids registratie geregeld in één klik

  • Goed overzicht van de aan- en afwezige werknemers
  • Genereert eenvoudig alle tijdgerelateerde informatie
  • Zéér geschikt in noodsituaties
  • Eenvoudig genereren van een evacuatielijst

Module Aanwezigheidsregistratie

De module Aanwezigheidsregistratie is het alternatief voor een traditionele prikklok. Doe uw boeking vanaf elke computer of mobile device met behulp van de Virtual Terminal (VT). De VT is compatibel met alle gangbare internetbrowsers en ook beschikbaar als mobiele app op recente Android- en iOS-apparaten. Voor externe boekingen kunnen de locatiegegevens meegegeven worden. Aan de hand van simpele boekingen genereert de VT automatische berekeningen om zo alle ’tijd’-gerelateerde informatie overzichtelijk weer te geven in een gebruiksvriendelijke interface.

De Presence Indicator Panel (PIP) module geeft u bovendien een realtime overzicht van de aan- en afwezige werknemers. Met uw Astrow gebruikerslogin in Pocket PIP krijgt u onmiddelijk toegang tot uw team. Heeft u medewerkers die op verschillende locaties werken? Onze Pocket PIP is uitgebreid met ‘Company sites’.

Features Aanwezigheidsregistratie

Goed overzicht van de aan- en afwezige werknemers

Inclusief overzicht van de aan- en afwezige werknemers op verschillende locaties

Gebruiksvriendelijke interface

Beter inzicht met behulp van online rapporten

PIP is zéér geschikt in noodsituaties

Eenvoudig genereren van een evacuatielijst

Mogelijkheid om bezoekers automatisch in de evacuatielijst op te nemen

Genereert eenvoudig alle ´tijd´gererateerde informatie

Zie de mogelijkheden van Astrow Web

Dashboard

Beheer via PC

Verschillende toegangniveau's

Zie wie er aanwezig is

Laat medewerkers zelf uren boeken

Werk makkelijk vanaf je mobiel

Wij werken onder andere samen met

U regelt het met Astrow Web

Personeelsbeheer

Met Astrow Web beschikt u over alle relevante HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.

Gebruikersrechten

De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.

Werkschema's

Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.

Rapportages

Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.

Meer dan 1.000 organisaties werken al met Astrow Web tijdregistratie

Waaronder deze 4 organisaties. En daar zijn wij trots op!

Stuur ons een e-mail en u heeft binnen 48 uur antwoord

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Back To Top