Module Kostenplaatsen
Wilt u de bestede uren op de correcte kostenplaats doorbelasten?
Ook als medewerkers geregeld aan andere kostenplaatsen worden uitgeleend?
Met de module Astrow Kostenplaatsen heeft u een volledig overzicht van uw werknemers. Met behulp van kostenplaatsen kunt u registreren hoeveel tijd iedere werknemer aan een bepaalde afdeling spendeert en op welk tijdstip van de dag. Kostenplaatsregistratie is daardoor dé tool om een scherp beeld te krijgen van de verdeling van uw personeels-
kosten over de verschillende kostenplaatsen.
Features
Personeelskosten (uren) verzamelen op kostenplaats
Elk gewerkt uur eenvoudig toewijzen aan correcte kostenplaats
Eenduidig beeld van verdeling van personeelskosten over verschillende kostenplaatsen
Verfijning van werkuren naar kostenplaatsen, kostensoorten of productieeenheden
Inzicht waar de (meeste) uren worden gemaakt
Adequate managementinformatie
Zie de mogelijkheden van Astrow Web
Wij werken onder andere samen met
U regelt het met Astrow Web
Personeelsbeheer
Met Astrow Web beschikt u over alle relevante HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.
Gebruikersrechten
De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.
Werkschema's
Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.
Rapportages
Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.
Meer dan 1.000 organisaties werken al met Astrow Web tijdregistratie
Waaronder deze 4 organisaties. En daar zijn wij trots op!