Ga naar hoofdinhoud

Toegangscontrolesystemen geregeld in één klik

  • Alles in één overzicht
  • Medewerkers zelf uren laten boeken
  • Creēer in een handomdraai werkschema’s

Alles in eigen hand met onze toegangcontrole oplossing

Met onze toegangscontrolesoftware kunt u uw medewerkers eenvoudig en veilig toegang verlenen tot uw gebouw of terrein. U kunt kiezen uit verschillende soorten informatiedragers, zoals passen, druppels of vingerafdrukscans. U bepaalt zelf welke deuren of tourniquets toegankelijk zijn voor wie. Onze software, AstrowACCESS, werkt zowel als een stand-alone oplossing als in combinatie met onze Astrow tijdregistratie. U kunt het systeem gemakkelijk aanpassen aan uw behoeften, ongeacht het aantal of de complexiteit van de toegangspunten. Lees meer

Zie de mogelijkheden van Astrow Web

Dashboard

Beheer via PC

Verschillende toegangniveau's

Zie wie er aanwezig is

Laat medewerkers zelf uren boeken

Werk makkelijk vanaf je mobiel

U regelt het met Astrow Web

Personeelsbeheer

Met Astrow Web beschikt u over alle HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.

Gebruikersrechten

De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.

Werkschema's

Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.

Rapportages

Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.

Deze bedrijven kiezen voor Astrow Web software voor tijd- en toegangscontrole

Features

Tot wel 5 weekprogramma´s

In de gebruiksvriendelijke wizard selecteert u eenvoudig tot wel 5 weekprogramma´s (werkuren, overuren en pauzes).

Vereenvoudig uw taken

Bewaar, print en exporteer resultaten. Definieer rapporten m.b.t. afwezigheden, anomalieën en uitbetalingen.

Dasboard

Overzichtelijk dasboard met dagelijkse taken en meldingen.

Team manager tool

Dashboard waarin dagelijkse handelingen door de manager uitgevoerd kunnen worden o.a. het beheer en wijzig boekingen en afwezigheden.

Rapporten

In een handomdraai inzicht door middel van rapporten

Aanwezigheidstableu

Overzichtelijk dashboard met dagelijkse taken en meldingen

All-IN-ONE pakket

Geen installaties of andere voorbereidingen. Alles wordt voor u geïnstalleerd.

Geïntegreerde tijdskaart

Het weekoverzicht informeert uw medewerkers over hun boeking voor de huidige week. Voor nog meer duidelijkheid worden ontbrekende boekingen rood omkaderd.

Wilt u ook slimmer werken?

Wilt u meer weten over de oplossingen die wij bieden over tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, employee self service of toegangscontrole? Aarzel dan niet en plan een afspraak.

Stuur ons een e-mail en u heeft binnen 48 uur antwoord

Back To Top