Alles in eigen hand met onze toegangcontrole oplossing
Met onze toegangscontrolesoftware kunt u uw medewerkers eenvoudig en veilig toegang verlenen tot uw gebouw of terrein. U kunt kiezen uit verschillende soorten informatiedragers, zoals passen, druppels of vingerafdrukscans. U bepaalt zelf welke deuren of tourniquets toegankelijk zijn voor wie. Onze software, AstrowACCESS, werkt zowel als een stand-alone oplossing als in combinatie met onze Astrow tijdregistratie. U kunt het systeem gemakkelijk aanpassen aan uw behoeften, ongeacht het aantal of de complexiteit van de toegangspunten. Lees meer
Zie de mogelijkheden van Astrow Web
U regelt het met Astrow Web
Personeelsbeheer
Met Astrow Web beschikt u over alle HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.
Gebruikersrechten
De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.
Werkschema's
Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.
Rapportages
Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.
Deze bedrijven kiezen voor Astrow Web software voor tijd- en toegangscontrole
Features
Tot wel 5 weekprogramma´s
In de gebruiksvriendelijke wizard selecteert u eenvoudig tot wel 5 weekprogramma´s (werkuren, overuren en pauzes).
Vereenvoudig uw taken
Bewaar, print en exporteer resultaten. Definieer rapporten m.b.t. afwezigheden, anomalieën en uitbetalingen.
Dasboard
Overzichtelijk dasboard met dagelijkse taken en meldingen.
Team manager tool
Dashboard waarin dagelijkse handelingen door de manager uitgevoerd kunnen worden o.a. het beheer en wijzig boekingen en afwezigheden.
Rapporten
In een handomdraai inzicht door middel van rapporten
Aanwezigheidstableu
Overzichtelijk dashboard met dagelijkse taken en meldingen
All-IN-ONE pakket
Geen installaties of andere voorbereidingen. Alles wordt voor u geïnstalleerd.
Geïntegreerde tijdskaart
Het weekoverzicht informeert uw medewerkers over hun boeking voor de huidige week. Voor nog meer duidelijkheid worden ontbrekende boekingen rood omkaderd.
Wilt u ook slimmer werken?
Wilt u meer weten over de oplossingen die wij bieden over tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, employee self service of toegangscontrole? Aarzel dan niet en plan een afspraak.