Ga naar hoofdinhoud
  • Alles in één overzicht
  • Medewerkers zelf uren laten boeken
  • Creēer in een handomdraai werkschema’s

Ja, ik wil direct iemand spreken

Op zoek naar advies of wilt u informatie ontvangen? Onze adviseurs staan u graag te woord.

Softwaresystemen

De Softwaresystemen van Astrow zijn divers en zo uitgebreid als u zelf wenst. Uw medewerkers boeken eenvoudig door met de persoonlijke proximitytag of -badge langs de iT30 terminal te bewegen. De gegevens worden direct in het systeem verwerkt. Het opvragen en uitdraaien van overzichten van vakantie-uren, gewerkte uren en tijd voor tijd saldi, het verwerken van gemaakte uren voor de salarisuitbetaling en het maken van werkplanningen is nog nooit zo eenvoudig en snel geweest.

Door onze tijdsregistratie software zorgen wij voor een gebalanceerde mix aan mogelijkheden die u van alle gemakken voorziet. Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende modules.

Zie de mogelijkheden van Astrow Web

Rijdregistratie

Aanwezigheidsregistratie

toegangscontrole

Dashboard

Zie wie er aanwezig is

Beheer via PC

U regelt het met Astrow Web

Personeelsbeheer

Met Astrow Web beschikt u over alle HR informatie rondom werknemers. Denk hierbij aan naam werknemer, badge nummer, afdeling en functiebeschrijving evenals persoonlijke informatie en details in verband met de verlofregeling.

Gebruikersrechten

De Astrow beheerder selecteert de werknemers die toegang krijgen tot de diverse modules van Astrow Web. Vervolgens kan de beheerder voor elke gebruiker een gebruikersnaam en password aanmaken en de individuele toegangsrechten definiëren.

Werkschema's

Werkschema’s bepalen met Astrow Web is kinderspel. U beslist wanneer uw mensen aanwezig moeten zijn, wanneer ze een pauze moeten nemen en welke maatregelen u wenst te nemen wanneer ze te laat komen of overuren maken.

Rapportages

Eenvoudige rapportages maken op basis van boekingen, gewerkte uren, overuren en afwezigheden. Eenmaal samengesteld kunnen deze rapporten later weer gebruikt worden.

Deze bedrijven kiezen voor Astrow Web tijdregistratie

Features

Tot wel 5 weekprogramma´s

In de gebruiksvriendelijke wizard selecteert u eenvoudig tot wel 5 weekprogramma´s (werkuren, overuren en pauzes).

Vereenvoudig uw taken

Bewaar, print en exporteer resultaten. Definieer rapporten m.b.t. afwezigheden, anomalieën en uitbetalingen.

Dasboard

Overzichtelijk dasboard met dagelijkse taken en meldingen.

Team manager tool

Dashboard waarin dagelijkse handelingen door de manager uitgevoerd kunnen worden o.a. het beheer en wijzig boekingen en afwezigheden.

Rapporten

In een handomdraai inzicht door middel van rapporten

Aanwezigheidstableu

Overzichtelijk dashboard met dagelijkse taken en meldingen

All-IN-ONE pakket

Geen installaties of andere voorbereidingen. Alles wordt voor u geïnstalleerd.

Geïntegreerde tijdskaart

Het weekoverzicht informeert uw medewerkers over hun boeking voor de huidige week. Voor nog meer duidelijkheid worden ontbrekende boekingen rood omkaderd.

Wilt u ook slimmer werken?

Wilt u meer weten over de oplossingen die wij bieden over tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, employee self service of toegangscontrole? Aarzel dan niet en plan een afspraak.

Stuur ons een e-mail en u heeft binnen 48 uur antwoord

Back To Top